FAQ

Kan ik als abonnee mijn vaste stoel behouden?

Voor de abonnementen Meesterwerken, Groot symfonisch, Grote solisten en Zaterdagmiddag ben je zeker van een zelfde vaste plaats voor alle concerten binnen je abonnement. Voor de andere abonnementen wordt een plaats voorgesteld volgens beschikbaarheid. 

Het Antwerp Symphony Orchestra biedt geen gegarandeerd zetelbehoud van seizoen op seizoen. De plaatsen worden ieder seizoen op basis van ‘first come, first served’ en beschikbaarheid toegekend. Hoe eerder wij je bestelling ontvangen, hoe groter de kans dat je de plaatsen van je voorkeur krijgt toegewezen. Bestaande abonnees en Vrienden van het Antwerp Symphony Orchestra krijgen steeds als eerste de kans om hun abonnement te verlengen.

Kan ik als abonnee mijn zitplaats kiezen in de nieuwe Koningin Elisabethzaal?

U kunt bij uw reservatie uw voorkeur doorgeven in welke zone u graag wenst te zitten. U kunt telkens een 1ste en 2de voorkeur doorgeven. Hoe eerder wij uw bestelling ontvangen, hoe groter de kans dat u de plaatsen van uw voorkeur krijgt toegewezen.

Vanaf wanneer kan ik losse tickets kopen?

Losse tickets zijn te koop vanaf 6 juni 2017 via deze website of aan de ticketbalie (ter plaatse of telefonisch). Voor alle concerten en speciale evenementen die geen deel uitmaken van een reeks, kan u reeds losse tickets kopen bij de aankoop van een abonnement.

Waar kan ik het zaalplan van de Koningin Elisabethzaal bekijken?

Voor onze concerten hanteren we 2 verschillende zaalplannen: 

Waar vind ik de verkoopsvoorwaarden terug?

www.antwerpsymphonyorchestra.be/verkoopsvoorwaarden